ʻʻ Het leven begint waar je comfort zone eindigt.ʼ - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wesenyas - WaarBenJij.nu ʻʻ Het leven begint waar je comfort zone eindigt.ʼ - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wesenyas - WaarBenJij.nu

ʻʻ Het leven begint waar je comfort zone eindigt.ʼ

Door: Wes

Blijf op de hoogte en volg

19 Augustus 2014 | Nederland, Nederland

Lieve familie,vrienden en kennissen,

Vlinders, zenuwen en achtbanen in onze buiken. Nog maar 1 week en 6 dagen en dan gaan wij het avontuur van ons leven tegemoet. Enigszins zenuwachtig maar ook ontzettend enthousiast over het feit dat wij deze prachtige, mooie, reis mogen meemaken. Na de (pijnlijke) prikjes, de slecht verstaande Thaise mensen bij de ambassade, het 3x opnieuw in vullen van onze visum, het twijfelen over de hostels en de bestemmingen is het eindelijk zover. Yasmin heeft haar 2056 oordoppen ingeslagen tegen onrust en vooral tegen mijn getetter. We hebben de medicijnen winkels bijna leeg gekocht, de zonnebrand is ingeslagen, de DEET voor de 566748 muggen die niet ontbreken mag. Het accepteren minder kleding mee te nemen dan we voor ogen hadden. Het is dan toch echt eindelijk, bijna zover. De to do list wordt kleiner en de dagen vliegen voorbij.

Via deze reisblog zullen wij onze verhalen bijhouden zodat iedereen een beetje op de hoogte blijft van wat we allemaal meemaken. Ik zal proberen om de 2 weken een verslag te plaatsen en zal Yasmin zo nu en dan ook een schop onder haar kont geven om wat te schrijven. We zullen onze reis starten in het prachtige, drukke Bangkok. Waar we 2 nachten zullen verblijven om vervolgens te vertrekken naar Ko Phangan. In Ko Phangan zal voornamelijk het motto: 'feesten' centraal staan. Vervolgens zullen we de eilandjes afgaan en eindigen in Chang Mai. Vanaf daar zullen we vertrekken naar Laos en eindigen in het prachtige Cambodja.

We keep in touch! Knuffels!

X

  • 19 Augustus 2014 - 14:12

    Nathalie:

    Lieve Wes, (& yasmin die ik niet ken, maar die mij wel kent)

    Ik wens je heeeeeeel veel plezier. Eindelijk ga je je droom verwezenlijken.
    Ik ben knettertrots op je en ga je als een ware stalker op het woord volgen :)

    Loveyouhoney!

    Kusje!!

  • 19 Augustus 2014 - 14:25

    Linda:

    Hee wes!!! Ik zag je paar maandjes geleden nog op de hhs! en wat was je vrolijk!
    Ik wens je super veel plezier op dit mooie avontuur!
    Je zal vast heel veel nieuwe mensen blij maken met jou top persoonlijkheid:)

    Liefs Linda

  • 19 Augustus 2014 - 16:01

    Edith:

    Ik krijg helemaal de reiskriebels! En, Wes, je kent Yas al aardig, met de schop onder haar kont...
    Veel plezier en voorpret, we maken in elk geval kennis op Schiphol, Wes, leuk.
    Vooral ook veel vastleggen van jullie unieke reis, zowel onder als boven water.
    We gaan het op de voet volgen.
    Kus van je moeder

  • 19 Augustus 2014 - 19:40

    Dani:

    Vergeet niet een pingpongshow mee te pakken in Bangkok ;) Kan je lachen....

  • 19 Augustus 2014 - 22:49

    Marco:

    Wes onwijs veel plezier de reis maken die je altyd al wou doen ook yas ik ken je niet maar ook veel plezier en genieten,♡♡♡

  • 27 Augustus 2014 - 00:58

    Michelle:

    meiden!!!!
    jeeej nog maar paar nachtjes slapen..
    ik hoor wes al maanden over de reis, zo enthousiast!!
    Ik ben blij voor je/jullie dat het word doorgezet... een droom komt uit.
    Geniet van elk moment, maar dat gaat helemaal goed komen.
    We appen,smsen,fboeken,chatten, bellen ,skypen,msnen haha

    Stiekem ga ik je wel missen wessie!! Maar ben echt super blij voor je.

    liefs Miessie (Michelle)

  • 27 Augustus 2014 - 23:25

    Shaniska:

    Schatjes!

    Heel veel plezier, het is jullie gegund! Geniet van al het moois om jullie heen, het lekkere weer en natuurlijk de leuke feestjes! Een droom die werkelijkheid wordt en een ervaring die niemand meer van jullie afpakt! Tot over een paar maandjes! Happy voor jullie & stiekem ook een beetje jaloers ;-)

    XXX Shanies

  • 28 Augustus 2014 - 14:45

    Willem Van Utrecht:

    Veel plezier en pas op je tellen! Knufs voor beiden!

  • 01 September 2014 - 00:28

    Cherry:

    Nou meiden....ik ben benieuwd naar alles wat jullie mee gaan maken...en alle mooie dingen die jullie gaan zien....ik ga jullie volgen....haal eruit wat erin zit....Dit maak je niet snel meer mee....genieten dus!!!!.gr. van mij....Cherry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 19 Aug. 2014
Verslag gelezen: 714
Totaal aantal bezoekers 5361

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

01 September 2014 - 10 November 2014

Het avontuur van ons leven.

Landen bezocht: